Sunday, May 25, 2008

Ljubav


Tiho se otkida suza, polako pada dole
to je rastanak dvoje sto se iskreno vole.
Umire nasa ljubav, umiru nasi sni,
sunce gubi sjaj, znaj voljeni da je dosao kraj

Zbog tebe placem i venem,

neznam kojim putem da krenem.

Kud god krenem put me tebi
vodi, samo s tobom meni godi.

Kada umesto nagla tela

u rukama budes drzao pepeo,

zaplakat ces a ja cu mrtva
osetiti bol sto nisam zivela

minut duze da ti obrisem suze


Ako je ljubav prava,
ako se iskreno voli,
oci nikad ne placu,

dusa nikad ne boli.

Oci mi pune suza,

dusa od bola vene,
ja te iskreno volim,
volis li ti mene?


Kad legnem da spavam
ja mislim na tebe

umesto tebe ja zagrlim cebe
cebe je meko a ti si daleko

Nocas lazem sebe
dobro mi je i bez tebe
ali srce tajnu krije
nikad gore bilo nije

necu plakati jer suze nisu lek
al zapamti ove reci
"Volecu te Zauvek"





Written by JacaMaca

No comments: